2017年10月26日星期四

HKUE幾好呀,我覺得D老師幾nice,之前上網有人話係黑店,我完全覺得唔係喎。

我今年DSE衰左中文,又唔想讀毅進同IVE既Foundation Dip,唔想waste成年時間讀番D自己唔想讀既科目。我表哥係酒店做,佢話都幾好,雖然D時間長D,但人工福利都幾好,所以我唸住讀酒店款待相關既課程,其實我想去外國讀書,不過屋企人負擔唔到,所以唸住搵D係香港讀既外國課程,於是有個friend介紹左HKUE比我。我都有上網搵關於HKUE既資料,雖然有人話佢地係黑店,但我睇完佢地課程資料再聽埋個顧問詳細講解後覺得幾岩自己,同埋個顧問show左好多證明比我睇,所以最後揀左HKUE。

佢地既酒店款待課程係同澳洲既技術學院合辦既,課程係同澳洲一樣既,讀大約兩年,最尾果年會有個7-8日既交流團,去澳洲間院校參觀同體驗下,同埋一路讀書一路要做實習,實務性強D,Grad左後應該會容易D搵野做。我而家岩岩開左學,覺得D老師幾好,雖然學校唔算好大,不過小班教學容易D識新同學,同埋問老師野都易D。我都幾中意HKUE既上堂模式。同埋我覺得最緊要係搵到岩自己既課程,了解自己讀緊乜,所以我唔會理人地講乜。

没有评论:

发表评论